No products in the cart
Blog
Czy SXO to lepszy następca SEO?
SXO brzmi całkiem egzotycznie, prawda? Dzisiaj rozwiejemy wątpliwości z tym związane. Kiedy myślisz SEO przychodzą Ci do głowy słowa kluczowe, linki zwrotne i tak dalej. Ale obecnie nie do końca na tym polega optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Nie oznacza to, że...
Przewodnik: Optymalizacja obrazów pod SEO
Dlaczego dzisiaj na tapetę wjechała optymalizacja obrazów? Zdjęcia i obrazy nie tylko sprawiają, że treści są bardziej atrakcyjne i wciągające dla użytkowników, ale również są bardzo ważne dla SEO.[pac_divi_table_of_contents title="PRZEWODNIK: OPTYMALIZACJA OBRAZÓW...
Amelia – najlepsza wtyczka do rezerwacji dla WordPressa
Amelia to zaawansowana wtyczka do rezerwacji dla WordPressa, która pozwala klientom z łatwością dokonywać rezerwacji spotkań i konsultacji za pośrednictwem naszej witryny. To fantastyczne rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się w gabinetach lekarskich, restauracjach,...
Bramki płatności do sklepu internetowego – na jaką się zdecydować?
Może niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale wybór bramki płatności do sklepu internetowego jest niezwykle ważne! Inspiracją do tego artykułu były moje dzisiejsze zakupy online. 4 razy wyrzuciło mnie z bramki płatności, aż w którymś momencie po prostu odechciało...
Najlepsze narzędzia SEO, z którymi podbijesz Google
Czym właściwie są narzędzia SEO? Jak wybrać najlepsze dla siebie narzędzia SEO? Narzędzia SEO do analizy widoczności witryny: Google Search Console Google Analytics *Senuto *Ahrefs Narzędzia do analizy słów kluczowych: Google Search Console Google Keyword...
Jaki wpływ na SEO ma współczynnik odrzuceń (bounce rate)?
Jaki wpływ na SEO ma współczynnik odrzuceń? Eksperci SEO od lat debatowali nad znaczeniem współczynnika odrzuceń Google Analytics dla rankingu wyszukiwarek. Przy ostatniej aktualizacji współczynnik odrzuceń zniknął z GA, obecnie możemy go wyliczyć na podstawie...